آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره

گل همیشه بهارم آیلین

چرا همه ی کارات عقب عقبی؟؟

1391/5/27 18:11
388 بازدید
اشتراک گذاری

 

هورا آفرین آیلین کوچولو بازم کار جدید یاد گرفته.

دیشب برای اولین بار خونه مامان جون تونستی رو زمین خودتو بکشی ولی بازم عقب عقبی!!!

الهی من فدات شم آخه سوار روروئکت هم که میشی فقط بلدی عقبی بری.

خیلی خوشحالم کردی مامان قربون چشمای مهربونت. 

همدم من جون من زندگی من همه ی هستیم فدای یه تار موت که حتی تو اوج غم وغصه تلنگر میزنی و میگی:

مامان تو خوشبختی غصه نخور. مامان منو یادت رفت؟ بازم ندیدی منو؟ من پیشتم خودم دلتو شاد میکنم خودم لبتو خندون میکنم خودم باهاتم مامانم. پس خوشبختی به چی میگن مامان خانوم زیاده خواه؟؟؟

خدایا شکرت خدایا من خوشبختم شکرت.

خوشبختی من دوست دارم عاشقتم دیوونتم



                  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پارساکوچولو (شاهزاده کوچولو)
28 مرداد 91 0:05
ماشالله چه دخمل نانازی
عسل جون
28 مرداد 91 17:55
چه نازههههههههههههههههه خدا واست حفظش کنه.
ilijoon
30 مرداد 91 16:49
وب بسيار زيبايي داريد ماشاالله معلومه كه حسابي با سليقه ايد خيلي عكسهاتون زيبا بودند موفق باشيد
مامان طهورا عسلی
30 مرداد 91 17:10
سلامچه نازه آیلین جون ماشالله خدا حفظش کنه. طهورا هم همسن آیلینه. ما شما رو لینک کردیم
مامان تارا و باربد
30 مرداد 91 17:59
ماشالا به این خانوم ناز نازی بهتون رای دادیم
شبنم
31 مرداد 91 8:16
سهلام عززززززززیزم آله رای دادم چ دخملی ناناسی