آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

گل همیشه بهارم آیلین

عکاسی مامان و آیلین

1391/5/26 16:24
542 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام به دختر خوشگل مامان. چند هفته ست هی یه این بابایی میگم بیا آیلین جونمو ببریم  آتلیه  این لپای خوشگلش دندون دربیاره میره ها! گوشش بدهکار نیست که نیست همش بهونه میاره.

حالا فعلا خودم دست به کار شدم و کلی عکسای خوشگل ازت گرفتم تا به زودی عکسای آتلیه قشنگ ازت بگیرم وبرات بزارم.

اینم عکسای هفت ماهگی آیلین خانوم ما:

 

              

              

           

            

           

             

             

            

 

                             

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ملیکا
26 مرداد 91 23:38
ماشااله چقدر نااااااااز و خوردنی هست خدا نگهدارش باشه
فرشته
28 مرداد 91 18:54
عکساش که خیلی ناز شده بریز رو سی دی برات چاپ کنن جدی میگم
tanin
30 مرداد 91 16:09
عزیز دلم چه نازی .... رای دادم بهش ...
متین
31 مرداد 91 20:01
ماشاالله چه دخملی تپل مپلی .عکسای قشنگیه بوس برای آیلین
پگاه مامان آرتین
2 شهریور 91 16:16
سلام خاله چه عکسای نازی چه دخترعسلی.ماشالا بزرگ شدی خانومی بوسسسسسسسسسسس برنده شدنتم مبارک.مامانش شیرینی می خوایم
مامان حسناسادات
15 شهریور 91 16:38
سلام عزیزم.
ماشالا دخمل نازی دارین.
خدا نگهش داره براتون.
ببخشید یه خواهش خواهرانه.
÷اگه میشه عکسای لخت آیلین جون رو یا بر دارین یا رمزدار کنید.ماشالا آیلین جون هم تپله و هم سفید.
چشم شور زیاده.آخه من از چشم زدن خیلی یترسم.
اسفن حتما حتما براش دود کنید.
خوشحال میشم به وب دخمل منم بیاید.


سلام عزیزم ممنون از لطفت. هرروز براش هم اسفند دود میکنم هم صدقه میزارم. بازم ممنون