آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

گل همیشه بهارم آیلین

نظرات (21)

مامان ظریفه
29 مرداد 91 15:15
باید تو تاریخ بنویسن بابا حسام به آیلین خانوم عیدی داده واسه اولین بار یه چیزی براش نوشته بزن دست قشنگرو
❤مامان آزی❤
29 مرداد 91 16:34
درودت عزیزم عیدت مبارک اگر دوست داشتی بیا دیدن سوگل و کیانوش ╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪████▓╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪▓███▓╪╪ ╪╪███████▓╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪███████╪╪ ╪╪█████████╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪█████████▓╪ ╪╪██████▓███╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██▓▓██████▓╪ ╪▓█████▓▓▓▓██╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██▓▓▓▓█████▓╪ ╪▓████▓▓▓▓▓▓██╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██▓▓▓▓▓▓████▓╪ ╪▓███▓▓▓▓▓▓▓███╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪███▓▓▓▓▓▓▓████╪ ╪▓███▓▓▓▓▓▓█████╪╪╪╪╪╪╪╪▓████▓▓▓▓▓▓▓██▓╪ ╪▓███▓▓▓▓▓███████╪╪╪╪╪╪▓██████▓▓▓▓▓▓██▓╪ ╪▓██▓▓▓▓▓▓███████▓╪╪╪╪▓████████▓▓▓▓▓▓█▓╪ ╪╪██▓▓▓▓▓██████▓██▓╪╪▓▓█▓▓█████▓▓▓▓▓▓█▓╪ ╪╪██▓▓▓▓██████▓▓▓█╪▓█╪▓▓▓▓▓█████▓▓▓▓▓█▓╪ ╪╪██▓▓▓██████▓▓▓▓█▓▓█▓█▓▓▓▓██████▓▓▓▓█╪╪ ╪╪▓█▓▓██████▓▓▓▓▓▓████▓▓▓▓▓▓██████▓▓▓█╪╪ ╪╪╪█████████▓▓▓▓▓▓█▓▓█▓▓▓▓▓▓▓██████▓█▓╪╪ ╪╪╪████████▓▓███▓▓█▓╪█▓▓▓█▓▓▓▓███████╪╪╪ ╪╪╪╪████▓▓████▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓▓█▓█▓▓████╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪╪╪████▓▓▓▓▓████▓▓▓▓▓████▓╪╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪▓█████▓▓▓▓▓█████▓▓▓▓▓█████╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪█████▓▓▓▓▓█▓█▓▓█▓▓▓▓▓▓████▓╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪█████▓▓▓▓▓██▓▓▓╪██▓▓▓▓▓▓████╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪████▓▓▓▓▓▓██╪▓█╪██▓▓▓▓▓▓▓███▓╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪███▓▓▓▓▓▓███╪▓█╪███▓▓▓▓▓▓███▓╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪▓███▓▓▓▓▓████╪██╪████▓▓▓▓▓███▓╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪▓███▓▓▓▓▓████╪██╪▓████▓▓▓▓▓███╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪▓██▓▓▓▓▓████▓╪╪╪╪╪████▓▓▓▓▓██▓╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪███▓▓▓█████╪╪╪╪╪╪█████▓▓▓████╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪▓███▓██████╪╪╪╪╪╪▓█████▓▓███╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪█████████▓╪╪╪╪╪╪╪█████████▓╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪██████▓██╪╪╪╪╪╪╪╪▓█▓▓▓████╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪╪▓██████╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██████▓╪╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪╪╪▓████╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪▓████╪╪╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪
ونیزی
29 مرداد 91 18:20
آیلین جان مشتری من می شی؟ ماشالله خیلی نازی . هزار ماشالله .
فروش مستقیم محصولات پنبه ریز
29 مرداد 91 18:22
سلام. شما می توانید محصولات پنبه ریز (پوشک - نوار- دستمال و ...) را اینترنتی و با تخفیف و ارسال رایگان توسط پست دریافت کنید. کد معرف شما برای استفاده از این تسهیلات 0030151181 می باشد. این شماره را یادداشت کنید و نشانی سایت پنبه ریز : http://panberes.ir است. هدف: ترویج خرید اینترنتی و رساندن محصول به طور مستقیم به مصرف کننده است. ما را یاری کنید.
سارا
30 مرداد 91 15:50
به آیلین جون رای دادم عزیزم
شهین مامان نوید و نوین
30 مرداد 91 16:34
سلام خانومی دخمل گلت ماشالله خیلی نازه من رای دادم
مامان سبحان جون
30 مرداد 91 17:11
ممنون که به ما سر زدین مامانی جونی سبحان هم شرکت کرده من به سوبی رای دادم ببخشین
مامان فاطیما جون
30 مرداد 91 17:44
مامانی جون من به دخمل گلت رای دادم
مرضیه
30 مرداد 91 18:20
سلام من تو اون مسابقه به نی نی تون رای دادم خوشحال میشم بازم به وبلاگ خواهرم سر یزنین
سودابه
30 مرداد 91 20:36
به به چه گلی هزار ماشاالله چشم دشمناش کور شه انشالله
نیلوفر
30 مرداد 91 22:34
سلام خیلی با سلیقه اید بهتون تبریک میگم .ولی چند روز پیش به خاطر پیغام مامان امیر کوچولو به اون رای دادم .حالا اگه بازم میشه با کمال میل رای میدم
مامان اميررضا كوچولو خاله سميرا
30 مرداد 91 23:51
سلام عزیزم ممنون که به وب فرشته ی آسمونی ما سر زدی قدم رو چشمام گذاشتی ممنون که برا خواهرم دعا میکنی . منم یه فرشته کوچولو دارم که بعد 5 سال انتظار خدا بهمون هدیه دا این آدرس وبشه خوشحال ترم میکنی اینجا هم بیای ....منتظرتیم گلم http://amirreza-011.persianblog.ir/
مامان آیسل
31 مرداد 91 0:15
من به آیلین نازمون رای دادم
مامان امیر حسین کوچولو
31 مرداد 91 1:34
عیدتون مبارک
لی لی(کوکولوهای بامزه و دوس داشتنی)
31 مرداد 91 2:37
سلام دوست خوبم به گل دخملتون رای دادم ایشالا برنده میشه
سعیده
31 مرداد 91 11:48
ایلین شماره ی 9
سپیده
31 مرداد 91 14:27
سلام خانمی. مسافرت بودم الان دارم نظرات رو تایید می کنم.
سپیده
31 مرداد 91 16:05
سلام. مسافرت بودم . الان دارم تایید می کنم.
شاه نی نی
31 مرداد 91 18:35
به آیلین جون رای دادم امیدوارم برنده شه .
سپیده
31 مرداد 91 19:50
سلام. بهتون تبریک می گم. ان شالله که در تمام مراحل زندگی برنده بشه. آدرس کامل منزل و کد پستی و تلفن رو محبت کنید تا در اسرع وقت کتابها و سی دی برایتان ارسال گردد.
سعیده خاله آیلین
23 شهریور 91 17:01
اینم واسه بابات آله جون بهت عیدی داده