آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

گل همیشه بهارم آیلین

خاطره ای از چسب زخم

1391/4/11 16:49
459 بازدید
اشتراک گذاری

آخه مامان کوچولو این کارا چیه میکنی؟

آدم چسب زخمو ور میداره میزنه به گوش بچه بیچاره؟؟؟

آره مامان جون من کردم اینکارو. بابا همش موقع خوابیدن گوشات برمیگشت مثلا خواستم خوبی کرده باشم گوشای دخترم بل نشه.

ورداشتم دوتا چسب زخم تق و تق زدم به دوتا گوشات.

تا شب بود ولی احساس کردم کلافت کرده اومدیم بکنیمش که....

الهی بمیرم مامان پروژه ای شد واسه خودش. خیلی اذیت شدی و گریه کردی منو ببخش کوچولوی من.

منم کم کم باتو بزرگ میشم و مامان شدنو یاد میگیرم دیگه وگرنه منکه راضی نیستم خار به پای دختر نازم بره چه میدونستم.

 

اصلا فکرشم نمیکردم انقد چسبش سفت باشه. کارخونش فکر کرده چسب قطره ای باید بده بیرون.

به زور وزحمت نصفشو کندیم و قیچی کردم که فرداش ببرمت حمام با آب گرم بکنم.

ولی حتی با آب گرم و شامپو هم کنده نمیشد و دختر کوچولوم خیلی گریه کرد.

بمیرم برات که بزرگ نشده طعم مومک انداختنو چشیدی!!!

خلاصه به زور قیچی یکم موهاتو جدا کردمو بالاخره کنده شد!


اینم عکسای آیلین کوچولوی عصبانی که بعد از عملیات نجات از چسب زخم از حموم اومده بیرون 

                              

                    

                       

 

              این گل خوشگل تقدیم به دخمل کوچولوم که منو ببخشه

                 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر حسین کوچولو
31 مرداد 91 1:30
رنده بشه سلام ماشاالله چه گل دختری عکساشو دیدم خیلی ناز ه خدا حفظش کنه راستی ما چون قبلا به یکی دیگه رای داده بودیم نمیتو نستیم با وبلاگ امیر حسین به آیلین جون رای بدیم واسه همین من با ادرس وبلاگ خودم (بانوی خونه )بهش رای دادم انشاالله که قبول کنن . وانشاالله تو تمام مراحل زندگیش ب.