آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

گل همیشه بهارم آیلین

تولد بابا حسام

1391/4/20 15:40
845 بازدید
اشتراک گذاری

 


امسال اولین سالی بود که با دختر خوشگلم واسه بابا حسام تولد گرفتیم.

با اومدنت همه ی روزا شیرین تر و قشنگ تر شدن فدات شم. 

ایشالله به زودی تولد خودت قربونت برم.

     

                         

     

                           

       

   

 

حسام جونم تولدت مبارک فدات شم. توهم مثل آیلین یه هدیه قشنگ از خدای مهربون بودی واسه من.

همه ی تلاشمو میکنم که لایق این هدیه ها باشم لایق همدم عزیزی مثل تو باشم لایق مادری فرشته ی نازی مثل آیلینم باشم.

دوست دارم مهربونم یه دنیا دوست دارم.

                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهسا(مامان هستی)
27 تیر 91 12:16
قربوووووووووووووووون اون چین دستو پاش بشم من ماشالاااااااااا عزیززم من تو وبلاگم لینکت کردم خوشحال میشمزشما هم لینک کنید مرسی