آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

گل همیشه بهارم آیلین

دستای کوچولوتو میشناسی دیگه

1391/4/11 16:25
419 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پای کامپیوتر بودم که یه صدای خش خشی شنیدم برگشتم ببینم چیه؟؟؟

ذوق مرگ شدم دستای کوچولوی آیلینم بود که پروانه ی تشک بازیشو گرفته بود. وای مامان من قربون اون دستات برم.

دیگه جدیدا یکم دستاتو شناختیو یاد گرفتی زنجیر پستونکتو میکشی و در میاری. جغ جغتو میدم دستت میبری سمت دهنت.

میزارمت تو تاب برقی به عروسکاش دست میزنی. همینا واسه من خیلی شیرین و لذت بخشه فدات شم.

ازت ممنونم که این همه حس قشنگو به من هدیه میکنی.

ازت ممنونم که از وقتی اسمت تو زندگیم اومد یه دنیا انتظار شیرین به همراهش آورد.

انتظار فهمیدن جنسیتت. انتظار اومدنت. انتظار بغل کردنت شیر دادنت بوسیدنت خندیدنت

هنوز یه عالمه انتظار شیرین مونده انتظار حرف زدنت راه رفتنت ....

وای خدایا شکرت ازت خواهش میکنم قسمت همه این انتظارا باشه نه حسرت... 

 

                             

دستاتو میبوسم مامان

        

           

ببین چجوری نگاش میکنی آخ قربون چشات

       

 

            

       

                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله رایان
5 خرداد 91 18:53
سلام عزیزم نی نی خیلی خوشکلی داری .یک عالمه ببوسش به وبلاگ رایان کوچولو ما هم سر بزنید منتظر نظرای خوب شما هستیم
مامان آوینا
10 خرداد 91 9:57
سلام. خیلی ناناسسسسسسسسسسسسسسسسسی ایلین جون . براش اسفند دود کنید.خوش به حالت واکسن دوماهگیت رو زدی. اوینا هنوز مونده تا به اون مرحله...
سولماز
12 خرداد 91 1:30
ماشااله چقدر نااااااااازه [ممنون گلم]

مامان ضحی(نی نی گل)
13 خرداد 91 21:29
عزیزم خدا حفظ کنه این فرشته تو...... ایشالله همه انتظارات به وصل وفهم برسه!بدون اینکه لحظه ای غصه دار دلش بشی!
مامان پرنسس کوچولو
25 خرداد 91 0:36
وااااااااای چقدر جیگر خاله نازه ممممممممچ
مامان علی کوچولو
4 تیر 91 8:49
وای خیلی نی نی خوشمزه ایه. خدا نگهدارش باشه