آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

گل همیشه بهارم آیلین

10 ماهه شدی لوبیای من

1391/8/27 15:16
613 بازدید
اشتراک گذاری

 

این عمر ماست که داره انقد زود میگذره ؟

انگار همین دیروز بود که ماههای اول بارداریم بود و خاله ها بهت میگفتن لوبیا. لوبیا خوبه؟ منم کلی ذوق میکردم و میگفتم آره لوبیا هم خوبه.

انگار همین دیروز بود همچین روزی که اون فرشته ی معصوم و نازو دادن بغلم گفتن بیا این هدیه خداست برای تو مامان تنها. بیا تنهایی تموم شد و جاشو یه عمر لحظه لحظه عشق و مادرانگی گرفت...

به شرطی که امانت دار خوبی باشی مراقب این هدیه ی بی نظیر باشی. نمیدونم تا حالا بودم یا نه ولی با بند بند وجودم تلاش کردم که باشم.

تلاش کردم قدر تو نازنینمو بدونم تنبلی نکنم نامهربونی نکنم بیحوصلگی نکنم.

ولی بازم هرکاری بکنم میدونم تو نشونه ای از بزرگی و گذشت و مهربونی اون خدای مهربونمی که ما بنده های کوچیکشو لایق همچین هدیه ای میبینه..

همونی که درست لب پرتگاه گرفت دست آبجی نرگسمو محکم بغلش کرد و گفت منکه نگات نمیکنم تا پرت شی ببین چی تو بغلم دارم واست واسه خود خودت...

10 ماه گذشت چقد راست میگن وقتی میگن بهت خوش گذشته؟ وقتی خوش میگذره زمان و روزگار و ساعت باهم مسابقه میزارن...

تو این ده ماه زندگیم خیلی شیرین تر و قشنگتر بود مامانی. مثل یه خورشید گرم و پرنور تابیدی به آشیونه مامان و بابا. بردی همه ی تاریکی هارو همه ی سردی هارو.

با چی میشه جبرانش کرد این همه خوبیو عشقو که تو به ما دادی؟

من دربس نوکرتم سرور من تاج سر من...

 

                              

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهام مامان آوینا
27 آبان 91 15:26
10ماهگیت مبارک عزیز دلم. ماه های عمرت دو رقمی شدن جیگگگگگگگگگگگگگگر طلای ناز نازی...


ممون عزیزم
مرجان مامان آران
28 آبان 91 1:12
10 ماهگیت مبارکککککککککککک خوشگلللللللللللللللمممممم بوسسسس واقعا خیلی زود میگذرههههههههههههه عمر ماست واقعاااااااااااا
پگاه مامان آرتین
28 آبان 91 16:10
10 ماهگیت مبارک عروسک.ایشالا عروسیت گل نازممممممممممممم


مرسی پگاه جان
مامان کیانا
30 آبان 91 10:42
سلام . عزیزم دختر نازت همسن کیانای منه . گلم اگه آیلین جون تازه رفته تو 10 ماه پس چرا روزشمارش می زنه 10 ماه و 2 روز ؟ باید بزنه 9 ماه و 2 روز ؟؟؟
آیلین گل رو ببوس


سلام عزیزم. روزشمارش درسته. ده ماهه شدی هم یعنی کامل شدن 10 ماهگی و شروع 11 ماهگی. شما که اول 12 ماهگیش نمیگی یه ساله شدی روز تولدش یعنی کامل شدن 12 ماهگی میگی درسته؟
ممنون از توجهت گلم


پریسا
2 آذر 91 8:46
وای چقدر با احساس و قشنگ اگه دوست داشتین منو با نام کمپ هوادران هومن برق نورد لینک کنید منم با افتخار میلینکمتون بای بای