آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

گل همیشه بهارم آیلین

تقدیم به حسام عزیزم

1391/7/23 15:51
844 بازدید
اشتراک گذاری

 

تو را تا بی نهایت دوست می دارم٬نمی دانم چرا٬

شاید این طبیعت ساده و بی آلایش من٬

حد و مرزی برای دوست داشتن نمی شناسد.


ای فرشته نازل شده بر چشمانم٬

ای شقایق زندگی ام٬

ای تنها ستاره آسمان قلبم٬

ای زیباترین زیباییهای محبت٬

ای بهانه شبهایم٬

ای تنها نیاز زنده بودنم٬

ای آغاز روز بودنم٬

ای نیمه پنهان من٬


تو را با تمام وجود٬

  دوست دارم 

   می پرستم

    می ستایم

 

 

 

بهترین آهنگ دنیا برای من تپش قلب مهربان توست

و قشنگ ترین و فراموش نشدنی ترین روز عمرم روز پیوند با تو

سالگرد یکی شدن قلبمان مبارک


                                                   

             

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پگاه مامان آرتین
27 مهر 91 12:20
سلام عزیزم.مبارکه ایشالا تا ابدباهم خوش باشید.دخترنازتونم زیرسایتون.باآرزوی بهترینهااااااااااا


سلام گلم ممنون از محبتت.