آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

گل همیشه بهارم آیلین

اولین سفر هوایی آیلین خانوم

1391/7/29 17:00
1,671 بازدید
اشتراک گذاری

 

این سفر یه جورایی توفیق اجباری شد ولی خدارو شکر بد نبود وعزیزم با اینکه خیلی مریض بودی اصلا مامانو اذیت نکردی خدارو شکر.

هفته پیش شنبه یهو قرار شد با مامان جون و عمه آرزو و دایی رضایینا بریم کیش.

که منو بابا به خاطر سرماخوردگی تو پشیمون شدیم و میخواستیم کنسل کنیم پروازو ولی نشد و صبح دوشنبه همگی با هم رفتیم کیش.

خدارو شکر هم پرواز رفت هم برگشت تو بغل مامانی لالا کردی.

روز اول زیاد حالت خوب نبود ولی هرروز بهتر شدی.

اونجا برات یه کالسکه خریدیمو همش باهم تو پاساژا میگشتیم.

قربونت برم بسکه نازی همه همش لپتو میکشیدنو به من میگفتن توروخدا اسفند دود کن.

سفر خوبی بود فقط یکم طولانی شد و تا جمعه شب اونجا بدیم واسه همین هممون یکم خسته شدیم.

مخصوصا اینکه همه مریض بودیم تو و من و بابایی و عمه آرزو و عموسعید همگی ویروس گرفته بودیم.

ولی بازم خوش گذشت.

منم مثل تو تاحالا کیش نرفته بودم پس قسمتم بود با دختر خوشگلم با هم کیشو ببینیم.

اینم عکسای خوشگل خانوم ما در جزیره کیش.

 

 

      ادامه مطلب یادتون نره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهسا(مامان هستی)
4 آبان 91 19:55
به به چه خانواده ی خوبی ماشالاااااااااااااااا به این دخملمون خدا حفظش کنه براتون
الهام مامان آوینا
16 آبان 91 11:43
انشاا... همیشه تو مسافرت و خوش گذرونی باشید و منتها با بدن های سالم... ایلین جون کپی برابر اصل باباشه نه؟؟؟؟؟ عکسای سه نفریتون براتون خاطره میشه ...قدر این لحظات را بدونید... منظورم بچه گی های ایلین جونه...


ممنون از لطفت الهام جان. آره بهش میگن حسام کوچیکه...
با کوچولوها هر لحظه ای از زندگی واقعا خاطره ای شیرینه
متین من
1 بهمن 91 13:02
خوش گذشت دخترناز همیشه تفریح وشادی پیش رو داشته باشی گلم راستی مامانی یک زحمت واست داشتم شرمنده گلم میتونی متین رو با متین من لینک کنی مرسی شرمنده من
نیلوفر (مامان ریحانه )
17 بهمن 91 10:21
تقریبا تمام عکساتون رو دیدم خیلی قشنگن آیلین رو از طرف من خیلی نازه .
اگه وب میداشتم حتما لینکت میکردم
فدات


ممنونم عزیزم
مامان ایلحان
30 بهمن 91 14:57
به به آیلین خانوم چقدر ماهی ،13 ماهگیتم مبارک
تاطي جون
1 اسفند 91 13:34
سلام خوبين ماشالله دخملت خيلي نازه وخوشگله ايشالله هميشه سلامت باشه از طرف من بوسش كنين با اجازه 2تا از عكساي ايلين جون رو سيو كردم نشون خانواده دادم


مرسی عزیزم خواهش میکنم