آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

گل همیشه بهارم آیلین

عکس های آتلیه 8 ماهگی آیلین

1391/7/3 1:08
4,740 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره عکس های آتلیه آیلین خانوم آماده شدن و جیگر مامان خیـــــــــــــــــــــــــلی خوشگل افتاده تو همشون.

اصلا خودتون ببینین و قضاوت کنین من هیچی نمیگم

 

           

               

     

 

ادامه مطلب یادتون نره!

 


 

 

               

             

              

              

            

         

               این عکس هارو 91/06/4 با خاله سمیه رفتیم آتلیه کاج و گرفتیم.

 

 

                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

پگاه مامان آرتين
4 مهر 91 10:12
اي جان چه عكسايي.ماماني اسفند يادت نره.عزيزيك قرارجون كن ني نييامون همديگرو ببيننووازنزديك آشنابشيم.من عاشق اينم كه پسرم دوست نيني داشته باشه.گل منو يك ماچ آبداررررررررركن
مامان آنیسا
4 مهر 91 16:12
سلام...خیلی خوشمل شده....یه بوس برای آیلین خوشمل طلا.... مامان ظریفه آتلیه کاج کجاست ؟
ملیکا
5 مهر 91 15:09
وااااااااااااااای چه جیگری هست د لم ضعف رفت ...ماشااله ......
الهام مامان آوینا
5 مهر 91 15:34
عکسات عزیزم حرف نداره خیلی زیبا افتادی..... ای جاااااااااااااااااااااااااانم ...
فرنوش
5 مهر 91 15:56
ماشالا به آیلین جیگر
عمه آرزو
6 مهر 91 14:06
عمه جون قربونت برم که اینقدر خوشگلی و این خوشگلیت تو همه عکسهات افتاده به قول عمو سعید نمک خالی البته نمکش محکم تلفظ میکنه فدادشم اشالا.. چشم بد ازت دور باشه جیگر عمه می بوسمت
سمانه مامان ستایش
7 مهر 91 3:21
واااااای چه دخمل نانازی.ماشالا.مامانش اسفند یادتون نره خوشحال میشم بهمون سر بزنید
مهسا(مامان هستی)
8 مهر 91 21:47
واااااااااااااااااااااااااای هزار ماشالااااااااااااااااااااا چه عکس های نازییییی من که عاشقشون شدم مامانش اسفند یادت نره
پریسا
5 آذر 91 10:52
سلام چقدر ناز افتاده خیلی خوشگله آپم با دو تا کلیپ از هومن برق نورد دوست داشتید یه سر بزنید ممنون
سعیده
24 دی 91 6:12
سلام عزیزم عکسای دختر گلت خیلی ناز شدن خداحفظش کنه . می تونم بپرسم اون لباس قرمزه رو و همین طور تل قشنگشو از کجا خریدین ؟ خیلی نازه دوست دارم برای دخترم بخرم .
مامان آیلین
29 دی 91 1:22
سلام ماشاالله چه خانم خوشگلی دارین خداحفظش کنه. اسم عسل منم آیلینه اگه دوست داشتین به ماهم سربزنید
متین من
1 بهمن 91 13:04
عالی بود همه عکسها عکس متین هم تا دوهفته دیگه چاپ میشه سی دی اش میگیرم میذارم تو وبلاگش حتما ببین
قالبـهای کودکانه کودک من با عکس کودک شمــا
8 تیر 92 23:54
سلام دوســـت جونا شما رو با افتخار به دیدن آلبــوم کلبه نـــی نی ها دعوت میکنم... قالبهای جدیدی اضافه شدن که دیدن اونها براتون خالی از لطف نیست اگر عکسهای آتلیه یا با مزه و بیاد ماندنی و زیبایی از کوچولوتون دارید میتونید زیبا ترین قالب رو برای وبلاگش طراحی داشته باشین.. مادام منتظر حضور مهربونتونه