آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

گل همیشه بهارم آیلین

اولین باره که مریض شده فرشته ی ما

1391/7/2 12:04
556 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان بمیره که انقد تو اذیت شدی هستی مامان.

شنیده بودم مریض شدن نی نی ها خیلی سخته واسه مامان باباها ولی نمیدونستم انقد..

از همون روز اول که رفتم تهران شبش تب کردی و حالت بد شد.

انقد بیتابی کردی و گریه زاری کردی که حد نداره.

منکه تا حالا انقد گریه ازتو ندیده بودم خدا میدونه چقد عذاب و سختی کشیدم. توی بیمارستان هق و هق پا به پای تو گریه میکردم.

بعد چند روزم فکرکنم به آموکسی سیلین حساسیت داشتی تمام بدنت پر دونه شد حتی صورت خوشگلت.

نگات که میکردم خون به دلم میشد. چشمت کردن به خدا نفس مامان.

حالا الان بهتر شدی و دونه ها کم شدن خدارو شکر.

تازه یکم خیالم ازتو راحت شده بود که شنیدم مرسانا زردیش بالا رفته و تو بیمارستان بستری شده. خدا میدونه چه حالی شدم.

انشالله خیلی زود بیام و بگم مرسانا خوبو سلامت برگشته خونه.

دلم الان خیلی پیش آبجی نرگسمه که با اون حالش تو بیمارستان اسیر شده ولی چه میشه کرد

بازم خدا بزرگه...


                

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)