آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

گل همیشه بهارم آیلین

برنده شدی نفس مامان

1391/5/31 21:34
598 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                               

   

                          هـــــــــــــــــــورا        

                    

 آیلین جونم تو مسابقه نفر اول شده  

 

 

                       

 

 

          عزیز دل مامانی امیدوارم تو مسابقه زندگی همیشه پیروز و سربلند باشی.

          اینم لینک صفحه برندگان:

                                     http://koodakeman91.niniweblog.com/post260.php                                                                                           

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان سبحان جون
31 مرداد 91 23:41
تبریک میگم مامان جونی دخملی رو بوسش کن
❤مامان رامیلا کوچولو❤
1 شهریور 91 0:28
سلام تبریک میگم آیلین جونم مبارک باشه .
مامان سونیا
1 شهریور 91 8:43
تبریک میگیم مامانی دخملی رو ببوس از طرف خاله


مرسی گلم
سمانه (مامی آرشام)
1 شهریور 91 10:29
مبارکه عزیزم
یک بوس گنده برای یک دخمل برنده
امیدوارم تو تمام مراحل زندگی برنده باشه و بتونی عکس هاش را ببینی


ممنون عزیزم
مامان محمد و ساقی
1 شهریور 91 16:05
سلام عزیزم.تبریک میگم که اول شدی عزیزم.امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشی
ني ني شكلك
2 شهریور 91 20:32
سلام بهتون تبريك مي گويم من هم شما را لينك كردم.
سپیده
3 شهریور 91 16:23
سلام. در اسرع وقت براتون ارسال می گردد. با تشکر.
سودابه
3 شهریور 91 16:41
مبارکه مبارک برنده شدن مبارک. سلام .مادر و بچه هر دو خوبین الحمدلله؟ راستی خانمی مجله ایینترنتی دخت اران رو پیوند کردم تو وبم داستانهای شماره 28 حلالم کن 29اش رشته عزیز جون 29 بذر سوخته 33 افسانه تلخ افسانه رو من نوشتم دوست داشتی بخون و همونجا نظر بدین لطفاوره.
شادمهر
4 شهریور 91 10:58
اسمهای مجازی... تصویر های مجازی... مشخصات مجازی... و در بین این همه چیزهای مجازی... تنها یک چیز حقیقت دارد تنهایی من و تو. خداحفظش کنه
مامان مانی
4 شهریور 91 14:24
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم که ایلیین جون برنده شد امیدوارم همیشه توزندگیشم اول باشه و شاهد موفقیتهای زندگیش باشین عزیزم من همین که پیغام شما رو دیدم رفتم و به دختر خوشگلمون رای دادم
زهرا
7 شهریور 91 1:46
سلام دوست عزیز این ادرس وبمه لطفا من رو لینک کنید تا توی وبم لینک شوید باتشکر http://zahragoogi.niniweblog.com/
مامان پانی
8 شهریور 91 0:13
تبریک میگم
مامان پانی
16 شهریور 91 23:24
سلام خانمی دخمل نازمونو ببوس پانیای ما تو مسابقه نینیهای با حجاب شرکت کرده اگه دوست دارید بهش رای بدین عکس شماره10
سعیده خاله آیلین
22 شهریور 91 12:13
سلام خاله جونم بهت تبریک میگم عزیزم بهترینارو برات آرزو میکنم خوشگله خاله
سعیده خاله آیلین
23 شهریور 91 16:57
مامان آنیسا
29 شهریور 91 22:24
تبریک میگم عزیزم
لی لی(کوکولوهای بامزه و دوس داشتنی)
30 شهریور 91 7:36
مبـــــــارکه خانمی
خاله جون
4 مهر 91 15:17
اي جوووون ماشالا دوست داريد يه آلبوم از عكساي شنگ جوجوتون داشته باشيد؟ به وبلاگ من سر بزنيد