آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

گل همیشه بهارم آیلین

واکسن شش ماهگی

1391/4/27 16:23
397 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر خوشگل مامان چقد بزرگ شدی؟ شش ماهگیت مبارک نفس مامان دنیای مامان. 

امروز با مامان جون بردیمت بیمارستان ولیعصر و واکسن شش ماهگیتو زدی. آخ که دل مامان خون شد.

من کور شم نبینم اون مرواریدای زلال از چشمای آیلینم بیاد.

آیلین من فقط بهش خنده میاد. بهش دلبری میاد مهربونی میاد.

کاش میشد جای یه قطره اشکت یه سال گریه کنم ولی غصه رو دل کوچولوی آیلینم نشینه. لبای خوشگلش جلوی مامان نلرزه. کاش میشد...

فرشته ی خوشگل من الانم مثل حوریا ناز و آروم خوابیدی. بخواب جونم بخواب عشقم درد و بلاهات واسه خود خودم.

راستی وزنت 9 و600 و قدت 66سانت بود فدات شم.

                                 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فرنوش
28 تیر 91 17:28
ماشالا به آیلین اسفند براش دود کن
عمه آرزو
3 مرداد 91 1:17
خیلیخیلی دوست دارم عمه جون این اولین ایمیلی هست که برای تو نفسم می فرستم بعدا یه عالمه خاطره برات می نویسم یه عالمه بوس برای تو