آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

گل همیشه بهارم آیلین

سفر دو روزه به اصفهان

1392/1/12 1:24
1,068 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختر خوشگل مامان

بله اولین سفرتون به اصفهان دوروز بیشتر نبود مامانی.

چون رفته بودیم عروسی دوست بابا حسام یعنی آقا نیما.

پنج شنبه رفتیم عروسی و جمعه هم موندیم خونه عمو نیما و شنبه ظهر برگشتیم.

 

شما هم دختر خوبی بودی و خدا روشکر اذیت نکردی و مریض هم نشدی و تا نصفه شب با بزرگا بیدار موندی و نمیخوابیدی.

 

راستی جمعه شب داشتی گریه میکردی که دیدم یه دندون کوچولوی خوشگل از پایین در اومده. پنجمین مرواریدت هم مبارک.

تو تالار مامان فقط دنبال تو دور تالار راه میرفت حسابی از اون شلوغی و سر و صدا خوشت اومده بود.

مهمونا هم خیلی خوششون اومده بود و ازت عکس گرفتن ولی مامانی فقط همین یه عکسو گرفت چون اصلا یه جا بند نمیشدی

 

اینم عکس های جمعه

 

 

 

 

وبرگشت آیلین جیگر نفس خوشگل نمک خالیه من به خونه روز شنبه

 

 

قربون اون دستات که همیشه بالاست زندگیـــــــــــــــــــم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهسا(مامان هستی)
12 فروردین 92 16:43
قربونت برم خوشگل من مرواریدت هم مبااااااااااااااااارک
متین من
16 فروردین 92 15:22
مرواریدهات مبارک ایشالا سفرهم خوش گذشته باشه همیشه شاد باشی
پگاه مامان آرتین
17 فروردین 92 10:57
سلام عزیزم عیدت مبارک.عروسی خوش گذشت.چه لباس نازی.دوست خوبم سال خوبی براتون آرزو دارم.درپناه حق سالم وشادباشید
آیلین عسلو هزارتا ببوس


ممنون پگاه جان. همچنین برای شما وپسر نازتون
مامان ثمین
23 فروردین 92 20:42
سلام عزیزم دلم واستون تنگ شده بود آپم دوست داشتی بیاین پیشمون تعطیلات خوش گذشت
مریم--------❤
2 اردیبهشت 92 21:47
سلام عزیزم

چه نی نی نازی دارین

خیلی دوست داشتنی هست

با اجازه شما رو لینک کردم

خوشحال میشم به ما هم سر بزنین و مارو هم لینک کنین