آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

گل همیشه بهارم آیلین

عیدت مبارک عسل مامان

1391/12/30 18:50
820 بازدید
اشتراک گذاری

 

یه سال دیگه از عمرمون گذشت سال 92 هم اومد...

عزیز مامان عیدت مبارک باشه. کوچولوی مامانی انشالله سال پر برکتی برات باشه نفسم.

انشالله هر سال عمرت پر از برکت و خوشی و شادی باشه. دل مامانم با دیدن بزرگ شدن و خوشحالی تو شاد باشه...

دیشب واسه اولین بار خودت از رو زمین بدون اینکه جایی رو بگیری بلند شدی...

دلم هزار هزار بار شاد میشه با کارات با بزرگ شدنت با نفسات با بودنت.. مامانی خیلی دوست دارم زودی بزرگ شو همدم مامان عشق مامان دختر خودمی...

اینم عکسای آیلین قشنگ من کنار هفت سین 1392

     

 

     

 

     

 

 راستی دختر گلم از بابایی به تعداد ماه های عمرش ده تومنی عیدی میگیره یعنی پارسال 3 تا امسال 14 تا. مبارکت باشه زندگیم..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهسا(مامان هستی)
6 فروردین 92 15:39
سال نو مبااااااااااااااااارک عزیییییییییییزم ایشالااااا سال خوبی رو در کنار خانوادتون داشته باشین

به به چه سفره خوشگلی چه دخمل ناااااااااااازی قربونت برم


ممنون هستی جان
متین من
16 فروردین 92 15:21
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . .عیدتون مبارک
متین من
16 فروردین 92 15:21
مامانی سفره تون خیلی زیباست آفرین


مرسی عزیزم چشماتون زیبا میبینن