آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

گل همیشه بهارم آیلین

اولین تولد رنگین کمون زندگیم

1391/11/4 21:24
2,291 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختر قشنگم دلم تنگ شده بود برات بنویسم. غیبتم یکم طولانی شد ولی همش درگیر خودت بودم نفس.

واسه تولدت سرم حسابی شلوغ بود.

خوب خانوم خانوما یک ساله شدی عسل مامان؟؟؟ 

این اولین سال عمرت بود که گذشت سالی که برای تو خاطره ای ازش تو ذهنت نمیمونه ولی برای من و بابایی یه دنیا خاطره ی شیرین به جا گذاشت که لبخند بنشونه رو لبامون...

یکسال از اومدنت تو زندگی مامان و بابا میگذره و من خوشحالم و میبالم به داشتنت میبالم به زندگیم با وجود فرشته ای مثل تو. تو قشنگترین و موندنی ترینو بهترین تصمیمی بودی که تا دنیا دنیاست از گرفتنش احساس شعف و شادی میکنم

با تمام وجودم برات آرزوی بهترینارو دارم بهترینایی که تو دوسشون داری دنیایی که تو بسازی هرچی که تو بهش بگی خوشبختی..

 

                              آرزویم این است که دلت خوش باشد

                              نرود لحظه ای از صورت ماهت لبخند

                              نشود غصه دمی نزدیکت

                              لحظه هایت همه زیبا باشند

                                       از خدا میخواهم

                              که تورا سالم و خوشبخت بدارد همه عمر

                              و نباشی دلتنگ...


اینم جشن تولد رنگین کمونی عشق من به روایت تصویر و آیلین خانوم:

 

هنوز مهمونامون نیومدن و من تیپ زدم تو میز و شوکولوتا غرقم

 

 

مامانم کل خونه رو برام تزئینات قشنگ رنگین کمونی کرده بود

این خوشامد روی درب خونمون بود

اینا تزئینات سقف و پرده و دیوارها

 

 

 

این ریسه عکس یک ماهگی تا دوازده ماهگیم بود که مامانم نصفه عکس گرفته

 اینم پایه گل بادکنکیمون

 

این دفتر یادبود تولدم بود که همه ی خاله جونا و عموها و مامان جون و عمه و بابا مامانم برام یادگاری های خوشگل نوشتن تا بزرگ شدم بخونم. خیلی خیلی قشنگ و خاطره انگیز شده این دفتر

اینم منو کیک تولدم که مامانم دوسش نداشت!

 اینم دخترخاله مرسانا جونمه که یه گل خوشجل برام کادو آورده بود.


این ماشین خوشگلو مامان جون و عمو حامد و عمه آرزو برام خریدن که خیلی دوسش دارم..

 

ومیز شام:

سرویس چایی

 

نوشابه ها با لیبل رنگین کمونی و عکس خودم

سالاد الویه

 

سالاد ماکارونی

ژله های رنگین کمونی و آکواریوم

 

شام هم چلوکباب مهمون بابا!!!

تموم شد ببخشین اگه طولانی بود...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

متین من
5 بهمن 91 15:44
همه چی عالی بود دست مامان دردنکنه یک سوال کارهای تم رنگین کمان خودت انجام دادی یا سفارش دادی میشه اگه سفارش دادی ادرسشو سایت اش واسم بفرسی


ممنون عزیزم. نه سفارشی نبود همش کار خودم بود گلم.
مرجان مامان آران
7 بهمن 91 1:27
تولدت مبارک عسللللللللللللی ایشالا 100 ساله شی
خیلیییی قشنگ بود همه چیز


مرسی فدات شم.
پگاه مامان آرتین
11 بهمن 91 19:05
تولدت مبارک عسلم.ایشالا عروسیت.مامانش همه چیز20 بود.خسته نباشی


زنده باشی گلم
مهسا(مامان هستی)
11 بهمن 91 23:08
تولدت مبااااااااااااااارک عزیییییزم
به به چه تولد خوشگلی دست مامان جون درد نکنه
همه چی عالییییییی بود


مرسی عزیزم

مامان کیانا
15 بهمن 91 13:19
تولدت مبارک عزیز دلم . ایشالله 100 ساله شی نه 120 ساله شی
مامانی تولد کیانا ی من هم 27 بهمنه خیلی از ریسه عکس و ریسه happy birthday خوشم اومد ولی بلد نیستم درست کنم


کاری نداره عزیزم خودم یادت میدم
مامان کیانا
17 بهمن 91 11:14
سلام . دست شما درد نکنه دانلود کردم بی نهایت ممنون . به وب کیانا هم بیاید خوشحال می شیم . ما که آیلین جون رو لینک کردیم اگه دوست داشتید ما رو هم لینک کنید . راستی چند وقتی هم غیبت کبری داشتید ؟


منم لینکتون کردم عزیزم. مشغول کارای تولدش بودم.
ملیکا
24 بهمن 91 15:08
سلام .........

بسیار زیبا و قشنگ ............ دست گلتون درد نکنه از همه زیبا تر دخترمون آیلین عزیز بود ..ماشااله


ممنونم عزیزم
مامان ناز
22 خرداد 92 13:27
سلام مامان آیلین جون من امروز تونستم عکسای تولد نازدونتونو ببینم خیلی قشنگ بود همه چی عالی بود با تاخیر تولدشو تبریک میگم ایشالا صدوبیست ساله شه اگه امکان داره تزیینات رنگین کمون وطرز تهیه ژله رو بهم یاد بدی ممنون میشم .


سلام عزیزم ممنون. حتما گلم چرا که نه