آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

گل همیشه بهارم آیلین

وای خدا من طاقت مریضی فرشته کوچولومو ندارم

1391/8/12 21:15
512 بازدید
اشتراک گذاری

 

دلم خیلی گرفته خیلی اعصابم خورده. آخه چرا تموم نمیشه. آیلین جونم بازم ویروس گرفته. دیروز خیلی حالت خوب بود و همش داشتی شیطونی میکردی.

ولی امروز از صبح تب داشتی و خیلی گریه کردی. منم خیلی خیلی غصه خوردم آخه این بار سومه که پشت سر هم داری ویروس میگیری.

خیلی کم لاغر شدی ولی بازم  نمیدونی وقتی نگات میکنم چه غصه ای رو دلم میشینه آخه آیلین من با چینای دست و پاش با اون لپای خوشگلش دل همرو میبره.

هرکاری کردم نه فرنی خوردی نه سوپ. ناهار از گلوم پایین نمیرفت میگفتم آیلینم گرسنشه. بازم سوپتو گرم کردم ولی نخوردی.

من مامان بدی نیستم ولی خودمم میدونم این ضعفو دارم که واقعا طاقت دیدن بی حالی و مریضی و گریه دختر کوچولومو اصــــــلا ندارم.

مخصوصا گریه و بیتابی. وای قلبمو از جا میکنه. خیلی زود کم میارم و اشکم در میاد. امروز همش با بغض برات لالایی میخوندم انگار وای حالا چی شده...

چیکار کنم دل نازکم توهم برام عزیزترین و مهم ترین بهونه ی زندگی.. بلد نیستم مثل خیلی مامانا راحت بگم خوب بچست دیگه مریض شده خوب میشه.. 

خدایا مامانایی که بچه های کوچولوشون به هر دلیلی روی تخت بیمارستانن چی میکشن؟؟  خدایا به همشون صبر بده. خدایا کوچولوهاشونو شفا بده...

امیدوارم توهم زودتر خوب شی عشق مامان.

الان عمو حامد اومد دنبالت و باهم رفتین بیرون. حالت بهتر بود خداروشکر منم یکم آرومتر شدم.

میدونم دیگه تکراری شده ولی تا من زنده ام باید این جمله رو بشنوی و تحمل کنی:

آیلینم دوســــــــــت دارم مامان

 

                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپیده
13 آبان 91 19:57
با سلام. وبلاگ "کودک من" مسابقه شماره 5 را شروع کرد. در صورت تمایل شرکت کنید. http://koodakeman91.niniweblog.com/