آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

گل همیشه بهارم آیلین

روز مادر

1391/2/23 1:31
426 بازدید
اشتراک گذاری

امشب مامان بودن یه مزه ی دیگه ای داشت.

چرا؟ آخه نمیدونی چی شده که.

امشب از دستای کوچولوی آیلینم هدیه گرفتم دنیا برام بهشت شد. مامان قربون اون دستای تپلیت بشه.

میدونم تو هنوز انقد کوچولویی که حتی نمیدونی مادر یعنی چی چه برسه به روز مادر.

ولی انگار کار خدا بود که عمو حمزه این گلو بزاره تودستت و بیاره جلوی من بگه مامانم روزت مبارک.

نمیدونی چقد به دلم نشست مامان.

یه دنیا دوست دارم آیلینم امیدم...

زندگیم هزار بار فدای یه لحظه خندیدنت.

 

 

 

دخترم

دستان کوچکت را میبوسم

مداد آبیت را بردار

چشمانم را کمی بارانی تر بکش

می خواهم تورا بگریم 

آنقدر که از تو رودخانه ای

تا خود جاری سازم

دخترم

سرخترین مدادت را بردار

و بکش سرخ ترین

سیب های خنده ات را

سبد سبد

بیانداز در حوضچه قلبت

تا با ماهیان سرخ پیراهنت همبازی شوند

دخترم

من عبوری ساده ام

وتو آیینه!

من خواهم گذشت

و در تو تنها از من تصویری گنگ خواهد ماند..

ای ماندنی ترینم دوستت دارم...

 

 

 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نارینه
23 اردیبهشت 91 15:30
روزت مبارک بهترین مامان دنیا
مامان آرتین
24 اردیبهشت 91 13:00
سلام.نی نی نازی دارید.خداحفظش کنه.آرتین من 2 ماهشه.خوشحال می شم دوستای خوبی بشن.من شما رولینک کردم.موفق باشید.
مامانی ا میررضا وآیناز
26 اردیبهشت 91 2:44
سلام از این که به ما سر زدید متشکرم شما هم نی نی نازی دارین خدا حفظش کنه
مامان آرال
26 اردیبهشت 91 10:16
سلام خانومی خوبین ممنون که به وبلاگ آرال سر زدین . من از این دختر خوشگلت خیلی خوشم اومده با اجازه تون لینکش کردم .
مامان آرال
26 اردیبهشت 91 10:17
آنالار و قادینلار گونوز موبارک خوش حالوزا کی بوجور ناز قیزوز وار .
مامان نوژا
26 اردیبهشت 91 11:40
سلام مرسي كه به ما سرزدي دخمل نازي داري خدا حفظش كنه باز به نوژا جوني سربزن
سولماز
28 اردیبهشت 91 10:45
ماشاله ............... اسفند براش دودکن..................
سما مامان شاينا
2 خرداد 91 15:17
عزيزم منم شمارو لينك كردم ممنونم