آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

گل همیشه بهارم آیلین

دندانپزشکی

1393/8/7 22:45
704 بازدید
اشتراک گذاری

 

   این اولین باری بود که آیلین خانوم ما دندونپزشکی رو تجربه کرد  

 

دندونای جلوت زرد شده بود و با مسواک زدن نمیشد کنترلش کرد

 

توهم که همکاری نمیکنی واسه مسواک زدن

 

شکلات و اینام که گیرت بیاد رو هوا میزنی

 

منم که اصلا دوست نداشتم تا هفت سالگی دندونات سیاه بشه مجبور شدم ببرمت دکتر

 

آقای دکترم گفت باید بیاد تا بیشتر نشده براش درست کنم

 

خلاصه دیروز 6 صبح با بابا حسام بردیمت و دندونای خرابتو درست کردن

 

تاشب خیلی بیحال بودیو اذیت کردی و غر زدی

 

ولی خداروشکر امروز ازصبح هیچ مشکلی نداشتی

 

عمه آرزو برات یه کیف خوشگل پر خوراکی خریده بود

 

زنمو ندا هم یه خرگوش قشنگ برات خرید

 

من و بابا حسامم باربی و کمد برات خریدیم

 

خیلی ذوق کادوهاتو کردیو خوشحال شدی

 

هم کادوهات هم دندونات مبارک عشق بی همتای من

 

اینم عکس آیلین جونم وقتی از دکتر برگشتیم و بیحال بود

 

 

 

 

اینم عکسای امروز که دیگه حالت خوب شده و با کادوهات سرگرمی

 

 

 

 

 

 

 

 

انشالله که همیشه سالم وسرحال باشی زندگی من...

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامی فاطمه
9 آبان 93 16:16
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانماا امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن بااجازتون مهرماه برنده پلاک طلا بودم امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
مامانی
21 آبان 93 14:05
ظریفه جون سلام . در مورد دندانپزشکی گل دخملی می خواستم بپرسم برای زرد شدن دندونهاش دکتر چی گفت و چه کاری رو روی دندونهاش انجام داد ؟ چه قدر طول کشید و آیا آیلین جون اذیت نشد ؟ گریه نکرد ؟( اوووووووووووه چقدر سوال !!!!!!!!!!!!) چون دندونهای کیانا یه کم به نظرم داره تغییر رنگ میده چند ماه پیش بردمش دندونپزشک گفت خوبن ولی دوباره میخوام ببرمش . لطفا بیا به وب کیانا و برام بگو ممنون گلم آیلین نازنازی رو ببوس